Britanci zabranili novu reklamu Camile Cabello jer je previše strašna

Noć veštica je konačno ovde, što znači da je vreme za horore, stravu i jezu. Međutim, čini se da je ovaj period previše uticao na kreatore nove reklame Camile Cabello, jer su Britanci morali da je zabrane i to zato što je previše strašna.

Naime, Spotify je pronašao zanimljiv način da reklamira jednu od najslušanijih izvođačica na svojoj platformi. Oni su napravili reklamu, u kojoj svaki put kada tinejdžeri puste njen prepoznatljivi hit Havana, jeziva lutka bez očiju oživi i kreće na ubilački pohod. Cela reklama izgleda kao trejler za pravi horor film.

Spotify se ovim povodom oglasio i izjavio:

Plan nam je bio da napravimo parodiju na horore. Trebalo je da bude smešno i da u isto vreme pokaže koliko su neke pesme zarazne.

A kako izgleda ova jeziva reklama, pogledajte u videu:

E-mail je možda passe, ali o našim pričama možeš da pričaš i na TikToku. Prijavi se.

Prijavi se

Ne sećaš se lozinke?

Ne sećaš se lozinke?

Unesi informacije o nalogu i poslaćemo ti link za resetovanje lozinke na email.

Link za promenu lozinke je istekao

Prijava

Polisa privatnosti

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.