Šta da radiš kada te preplave vesti? 4 saveta da se izboriš sa viškom informacija

Otkako je proglašena pandemija korona virusa u celom svetu, naš svakodnevni život se promenio: čak i da pokušamo da pobegnemo od realnosti, ona nas sačeka na sledećem uglu – jedna vest, druga vest, more vesti koje nas opterećuju, čak i kada to ne želimo.

Sasvim je normalno da se osetite uznemireno zbog količine informacija koje dolaze do vas – evo 4 savrta kako šta da radite kada osećate da vas vesti preplavljuju.

Odjavi se sa društvenih mreža

Ukoliko se odjavite sa društvenih mreža i pokušate da ostavite telefon na stranu kako biste se odmorili, to će imati pozitivan efekat i udaljiće vas od ovakvih vesti.

Da, telefoni i mreže jesu jedan od načina na koji komuniciramo sa drugima. Ipak, privremenim brisanjem društvenih mreža može odmoriti glavu.

Izbalansiraj vreme koje provodiš pred ekranima

Gledaj na život sa vedrije strane je najverovatnije najpoznatija fraza koju svi koristimo. U zavisnosti od situacije, tokom razgovora sa prijateljima ove reči ponekad nam jednostavno samo isklize, a jedan od povoda može biti i globalna pandemija ili ratovi.

U teškim vremenima dobro je znati značenje tih reči i prisetiti se kako postoji dobro na ovome svetu.

Iako mediji prikazuju razne crne sadržaje, još uvek postoje i lepi sadržaji koji u sebi imaju dobre i vedre vesti. Kako je bitno da u toku dana imamo dobro izblansiranu ishranu, isto je od izuzetnog značaja da imamo izbalansirano vreme provedeno na medijima.

Izbegni glasine

Mir na internetu u 21. veku nije neka stvar koja se često viđa, baš zato što je količina informacija koju dobijamo ogromna. Kako bismo izbegli senzacionalne naslove, bilo bi dobro da na kratko ugasimo obaveštenja za neke aplikacije. Veoma je bitno da znamo da prepoznamo lažne vesti i upamtimo da glasine nisu činjenice.

Promeni navike

Većina nas ima loše navike da kada otvorimo oči ili legnemo u krevet, proveravamo telefon. Postoji mnogo razloga zašto ovo nije dobro, a jedan od tih razloga jeste prenatrpanost lošim vestima, koje mogu uticati na kvalitetan san. Pokušajte da ograničite informacije koje ćete konzumirati ujutru i pre odlaska u krevet.

ŠERUJ OVAJ TEKST:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to Top

Prijavi se

Ne sećaš se lozinke?

Ne sećaš se lozinke?

Unesi informacije o nalogu i poslaćemo ti link za resetovanje lozinke na email.

Link za promenu lozinke je istekao

Prijava

Polisa privatnosti

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.