Profitabilna serija: Netflix zaradio preko 900 miliona dolara zahvaljujući „Squid Game“

Netflix beleži veliki porast broja novih korisnika na platformi u trećem tromesečju godine, a sve zahvaljujući predstavljanju serije „Squid Game“.

Popularna američka striming platforma dobila je 4,4 miliona korisnika od juna do kraja septembra, što je dva puta više nego u drugom tromesečju 2021. godine.

Južnokorejsku hit seriju, zbog koje je zabeležen ovaj skok, u prve četiri nedelje pogledalo je 142 miliona korisnika. Serije koje privlače nove korisnike su i „La Casa de Papel“, „Queen’s Gambit“ i „Sex Education“.

Podsetimo, „Squid Game“ je Netfliksu doneo prihode od oko 900 miliona dolara, a u snimanje je uložen 21 milion dolara. Netflix očekuje da će u poslednja tri meseca 2021. dobiti još 8,5 miliona novih pretplatnika.

Ova činjenica je posebno interesantna ako se ima u vidu da seriju godinama niko nije želeo da kupi.

E-mail je možda passe, ali o našim pričama možeš da pričaš i na TikToku. Prijavi se.

Prijavi se

Ne sećaš se lozinke?

Ne sećaš se lozinke?

Unesi informacije o nalogu i poslaćemo ti link za resetovanje lozinke na email.

Link za promenu lozinke je istekao

Prijava

Polisa privatnosti

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.