BTS i BigHit lansirali poseban projekat za fanove

BTS je postigao neverovatan uspeh na svetskoj muzičkoj sceni zahvaljujući vernim fanovima, zbog čega su oni i njihova agencija BigHit uložili velike pare u novi projekat, specijalno osmišljen za fanove.

Projekat pod nazivom ARMYPEDIA zvanično je lansiran danas, kao 2080. dan od kada je grupa debitovala. U tu čast, agencija je postavila brojne plakate, bilborde i ostale reklame resurse u gradovima širom sveta.

Da budemo tačno, trenutno je postavljeno tačno 2080, plakata širom sveta zbog ovog projekta. Svaki plakat ima poseban QR kod koji kriji jedan od 2080 sakrivenih ‘delova slagalice’.

Na ovaj način, ARMY može grupnim radom da sakupi sve delove, koji kriju po jedno važno sećanje za Bangtan momke i time stvore celu priču o uspehu ove grupe.

Iza QR koda se kriju i zanimljivi testovi o BTS-u, koji samo najveći fanovi mogu da reše.

E-mail je možda passe, ali o našim pričama možeš da pričaš i na TikToku. Prijavi se.

Prijavi se

Ne sećaš se lozinke?

Ne sećaš se lozinke?

Unesi informacije o nalogu i poslaćemo ti link za resetovanje lozinke na email.

Link za promenu lozinke je istekao

Prijava

Polisa privatnosti

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.